Sıkça Sorulan Sorular (SSS)

Üyelik ile İlgili Sorular:

karaca.com.tr hesabı neden oluşturmalıyım?
Üye olurken oluşturacağınız hesap bilgileriniz sayesinde; karaca.com.tr üzerinden gerçekleştireceğiniz her alışveriş için tekrardan kimlik, iletişim ve benzeri bilgilerinizi sisteme girmenize gerek kalmadan hızlı bir şekilde alışverişinizi gerçekleştirme kolaylığına sahip olacaksınız.
 

Üyelik işlemi gerçekleştirmeden karaca.com.tr ‘de alışveriş yapabilir miyim?
karaca.com.tr’de üye olmadan sayfaları gezebilirsiniz, fakat alışverişinizi gerçekleştirebilmek için üye olmanız gerekmektedir.
 

Online alışverişte kullanıcı güvenliğini nasıl sağlıyorsunuz?
“%100 Güvenli Alışveriş ” başlığı altından bu konuyla ilgili detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. 
 

karaca.com.tr üyelik şifremi unuttum, yeni bir kullanıcı şifresi oluşturabilir miyim?
Şifrenizi unuttuysanız yeni bir şifre belirleyebilmeniz için; “Giriş Yapın” butonunu seçtikten sonra “Parolamı Unuttum” linkine tıklayarak açılan yeni sayfada “E- posta Adresiniz” kısmına üye olurken belirttiğiniz e-posta adresinizi yazmanız yeterli olacaktır. E-posta adresinize şifrenizi değiştirebilmeniz için bir e-posta gönderimi gerçekleşecektir. Gelen e-postadaki işlemleri takip ederek yeni şifrenizi kolaylıkla oluşturabilirsiniz.
 

karaca.com.tr’ ye kayıt olduğum e-posta adresimi unuttum, kullanıcı hesabıma nasıl ulaşabilirim?
Bu durumda güvenliğiniz dikkate alınarak sizden yeni bir üyelik kaydı oluşturmanız istenmektedir.
 

Üye olduğum e-posta adresini artık kullanmıyorum. Yeni e-posta adresimi sisteme tanımlatabilir miyim?
karaca.com.tr üzerinden üyelik bilgilerinizle girişinizi gerçekleştirdikten sonra “Hesabım” başlığı altında “Hesap Bilgilerimi Düzenle” butonunu tıklayarak açılan yeni sayfa üzerinden yeni e-posta bilginizi sisteme kaydedebilirsiniz.
 

Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
karaca.com.tr üzerinden üyelik bilgilerinizle giriş yaptıktan sonra “Hesabım” linkini tıklayarak; hesap bilgileriniz, parolanız, adres bilginiz ve alışveriş listenizle ilgili güncellemeleri rahatlıkla gerçekleştirebilirsiniz.
 

Kişisel bilgilerimden ne şekilde faydalanıyorsunuz?
Kişisel bilgileriniz size özel ayrıcalıklı teklifler oluşturabilmemiz ve hizmet kalitemizi daha üst seviyelere çıkartabilmemiz adına kullanılmaktadır.
 

karaca.com.tr’ye üye olduğum taktirde, özel bilgilerimi başka şirketlerle paylaşacak mısınız?
karaca.com.tr özel bilgilerinizi başka şirketlerle paylaşmamaktadır.
 

karaca.com.tr’ deki fırsatlardan haberdar olmak için ek bir işlem yapmaya gerek var mı?
Eğer yeni kayıt olurken gerçekleştirmediyseniz; karaca.com.tr’ye üye girişinizi gerçekleştirdikten sonra  “Bülten Aboneliği”  butonu tıklamanız ve bu sayfadan e-bülten aboneliğinizi aktif hale getirmeniz yeterli olacaktır.
 

Üyelik işlemlerimi gerçekleştirdikten sonra karaca.com.tr’ den güncel kampanyalarla ilgili e-postalar almaya başlayacak mıyım?
E-bülten üyeliğini aktif hale getiren üyelerimize belirli aralıklarla karaca.com.tr’ye özel kampanyalarla ilgili e-posta bilgilendirmeleri gönderilecektir.
 

Dilediğim zaman e-bülten üyeliğimi iptal edebilir miyim?
Dilediğiniz zaman e-bülten aboneliğinizi iptal ettirebilirsiniz.
 

karaca.com.tr üyeliğimden istediğimde ayrılabilir miyim?
“Bize Ulaşın” bölümünde iletişim formu üzerinden üyelikten ayrılmak istediğinize dair bir mesaj göndermeniz yeterli olacaktır.

Sipariş Ve Ödeme İle İlgili Sorular:

Tüm Karaca ürünlerini karaca.com.tr üzerinden satın alabilir miyim?
Tüm Karaca ürünlerini stoklarda olduğu müddetçe karaca.com.tr üzerinden satın alabilirsiniz.
 

Karacard kullanımının sağladığı avantajlar nelerdir?
Karaca mağazalarında kullanabilmeniz için tasarlanan karacard, sezon süresince özel günlerinize ekstra avantaj, size özel sürprizler ve parapuan ayrıcalıkları sağlamaktadır.
 

Beden ölçülerine dair detaylı bilgiyi nereden bulabilirim?
Ana sayfamızın en altındaki “Bilgiler” başlığının altındaki seçeneklerden kolaylıkla beden ölçülerine dair detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
 

Aradığım ürünü nasıl bulabilirim?
Ana sayfanın sağ üst köşesinde yer alan “Ne Aramıştınız”  seçeneği sayesinde, yazdığınız ürünü Karaca bünyesindeki tüm kategoriler üzerinden zahmetsizce arayabilirsiniz. Ayrıca karaca.com.tr sayfasının ana başlıklarından Bayan, Erkek, Outlet seçeneklerinden tercih ettiğiniz butonu tıklayarak ürün kategorilerine kolaylıkla ulaşım sağlayabilirsiniz.
 

Satın almak istediğim ürün tükenmiş. Bu durumda ne yapmalıyım?
Satın almak istediğiniz kampanyalı bir ürünse ve tükendiyse;  tekrar satışa çıkmayabilir. Bu kategori dışında kalan ürünlerimiz belirli aralıklarla güncelleneceğinden, tekrar sayfamızda bulma ihtimaliniz oldukça yüksek olacaktır. Bu konuyla ilgili müşteri hizmetleriyle de iletişime geçebilirsiniz.
 

Outlet bölümündeki ürünleriniz neden bu kadar uygun fiyatlı? 
Outlet bölümündeki ürünlerimiz eski sezon veya beden serileri bozulmuş ürünlerden oluştuğundan uygun fiyatlı olarak siz değerli müşterilerimize sunulmaktadır.
 

Sipariş verirken promosyon (indirim) kodunun sağladığı avantajdan nasıl faydalanabilirim?
Satın almak istediğiniz ürünü sepetinize ekledikten sonra “Kupon Kodu Kullan” seçeneğini seçerek promosyon(indirim) kodu bilgilerinizi rahatlıkla sisteme girerek size özel avantajlarla alışverişinize devam edebilirsiniz.
 

Siparişim onaylandıktan sonra alışveriş sepetimde değişiklik yapabilir miyim?
Sayfamız üzerinden siparişiniz onaylandıktan sonra alışveriş sepetinizde değişim yapamazsınız. Müşteri hizmetlerini arayarak değişiklik talebinizi belirtebilir ve bu konuda işlem yapılmasını sağlayabilirsiniz.
 

Siparişimi iptal etmek istiyorum. Bu durumda ne yapabilirim?
Siparişiniz verdiğiniz gün içerisinde müşteri hizmetlerini arayarak iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
 

Mesafeli Satış Sözleşmesi ve Ön Bilgilendirme Formu nedir?
Online alışveriş hizmetlerinde tüketiciyi korumak amaçlı düzenlenmiş  ve tüketicinin siparişini tamamlamadan önce okuması ve onaylaması gereken yasal metinlerdir.
 

Alışverişlerimde hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?
Banka havalesi, EFT ve kredi kartı seçeneklerini kullanabilirsiniz. 
 

Kredi kartıyla ödeme işlemi nasıl gerçekleşiyor?
Kartınızın üzerindeki isim-soy isim bilgilerini, kart numaranızı, son kullanma tarihi bilgisini ve kartın arka yüzündeki güvenlik kodunuzu (son üç hane) sisteme girmeniz yeterli olacaktır.
 

Siparişimi tamamladığımda ürün bedeli kredi kartıma hemen yansıyor mu?
Siparişiniz tamamlandığında ürün bedeli kartınıza hemen yansımaktadır.
 

Kredi kartımla taksitli harcama yapmak istiyorum. Nasıl gerçekleştirebilirim?
“Kredi Kartı Kampanyaları” bölümüne geçerek liste halinde taksit seçeneklerine ulaşabilir ve kredi kartı bilgilerinizi sisteme girdikten sonra kullanımınıza uygun taksit seçeneklerinden birini tercih ederek keyifle alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz.
 

Yurtdışından edindiğim kredi kartlarımla alışveriş yapabilir miyim?
Yabancı banka kredi kartlarıyla alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz.
 

karaca.com.tr üzerinden sistem hata verdi, alışverişimi sonlandıramadım, kredi kartımdan tahsilat gerçekleşmemiş, ne yapabilirim?
Müşteri Hizmetlerini arayarak bu konuyla ilgili yardım almanız yeterli olacaktır.
 

Kredi kartımla alışveriş işlemimi sonlandıramıyorum. Ne yapabilirim?
Bankanızla iletişime geçmeniz yeterli olacaktır.
 

karaca.com.tr üzerinden satın aldığım ürün ya da ürünler için KDV ödeyecek miyim?
Ürün fiyatlarına KDV ve tüm vergiler dahildir.
 

Satın aldığım ürünlere kargo masrafı yansıyacak mı?
30 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo masrafı yansımamaktadır.
 

Faturamın teslimat adresimden farklı bir adrese teslim edilmesini istiyorum. Ne yapabilirim?
Farklı bir adresi fatura adresiniz olarak belirleyebilirsiniz. ”Fatura Adresi”  bölümünden işleminizi kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.  

Kargo ve Teslimatla İlgili Sorular:

Siparişimin kargoya ulaştığına dair bilgiye hangi yolla ulaşabilirim?
Siparişiniz kargoya ulaştığında tarafınıza bilgilendirme e-postası göndermekteyiz.
 

Almış olduğum ürünlerin siparişini nasıl takip edebilirim?
Ürününüz tarafınıza iletilene kadar “sipariş onaylandı”, “ürün kargoya teslim edildi”, “ürün müşteriye teslim edildi” başlıkları altında tarafınıza e-posta gönderimleri gerçekleşmektedir. Dilerseniz müşteri hizmetlerini arayarak da bu sürecin takibini gerçekleştirebilirsiniz.
 

Seçmiş olduğum herhangi bir adrese siparişimi yönlendirebilir miyim?
Seçmiş olduğunuz ürünü dilediğiniz bir adrese yönlendirebilirsiniz.
 

Hangi kargo firmasıyla çalışıyorsunuz?
UPS Kargo ile çalışmaktayız.
 

Almış olduğum ürün için teslimat seçeneklerim nelerdir?
Anlaşmalı olduğumuz kargo firması teslimatı gerçekleştirecektir. 
 

Almış olduğum ürün ne kadar sürede elime ulaşır?
Kargo gönderim kodunuz sisteme yansıdıktan sonra siparişiniz en geç 2 iş günü içerisinde kargo firması aracılığıyla elinize ulaşır.
 

Satın aldığım ürünün teslimat tarihini erkene alabilir miyim?
Taahhüt edilen süre içerisinde ürün teslimatınız gerçekleşmektedir.
 

Ürünü hangi saatlerde teslim alabiliyorum?
Ürünün tam olarak ne zaman teslim edileceği bulunduğunuz bölgedeki kargo firmasının bilgisi dahilindedir.
 

Cumartesi ve Pazar günleri de gönderim yapıyor musunuz?
Cumartesi ve Pazar günleri gönderim yapılmamaktadır.
 

Resmi tatil günlerinde almış olduğum ürünün teslim süresinde bir farklılık var mı ?
Resmi tatil günlerinde gönderim yapılmamaktadır. Resmi tatilden kısa bir süre önce kargo firmasına teslim edilen ürünlerin size ulaştırılmasında da farklılıklar olabilir.
 

Siparişim ulaşmazsa ne yapmalıyım?
Müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeniz yeterli olacaktır.
 

Yurtdışına kargo gönderim hizmetiniz var mı?
Hayır. Şu an için yurtdışına gönderim yapmamaktayız.
 

Siparişimi teslim etmeye geldiklerinde beni verdiğim adreste bulamazlarsa ne olur?
Siparişi teslim etmeye gelen kargo şirketi sizi verdiğiniz adreste bulamadıklarına dair bir pusula bırakır. Bu pusula ile rahatlıkla kargo firmasıyla iletişim kurabilir ve siparişinizin size ulaştırılmasını sağlayabilirsiniz.
 

Teslim aldığım ürün hasarlı/ yanlış /eksik çıkarsa ne yapmalıyım?
Paketi kargo görevlisinden teslim almayıp, paketin hasarlı/yanlış/eksik olduğuna dair bir tutanak tutturmanız gerekmektedir.
 

Satın almış olduğum ürün bedenime uymazsa ne yapmalıyım ?
Satın aldığınız ürünü iade ve değişim şartlarına göre tarafımıza ulaştırmanız yeterli olacaktır.
 

karaca.com.tr’ den aldığım ürünü/ indirimli ürünü değiştirmek  ya da iade etmek istersem, hangi yolları izlemeliyim?
7 gün içinde değişimini ya da iadesini gerçekleştirmek istediğiniz ürünü tarafımıza faturanız ile yönlendirmeniz ve müşteri hizmetleri birimimizle iletişime geçmeniz yeterli olacaktır.
 

karaca.com.tr ‘den almış olduğum ürünü herhangi bir Karaca mağazasından iade edebilir miyim?
karaca.com.tr üzerinden almış olduğunuz herhangi bir ürünün değişimi mağazalarımızdan yapılmamaktadır.
 

İade ettiğim ürünler elinize geçtiğinde bana bildirecek misiniz? 
Ürün elimize ulaştıktan sonra müşteri hizmetleri sizinle iletişime geçecektir.
 

Ürün iadesinde teslimat ücretinden kim sorumlu olacak?
Ürün iadesinde kargo ücreti karaca.com.tr ‘ye ait olacaktır.
 

İade işleminden sonra param hesabıma ne kadar sürede yatar?
Ürün, fatura ve iade formu tarafımıza ulaştıktan sonra 10 gün içerisinde paranız hesabınıza yatacaktır.

Teknik Konular:

Onayım olmadan kredi kartımdan tahsilat yapılabilir mi?
Alışveriş Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi tarafınızca onaylanana kadar bankanızla hiçbir şekilde iletişime geçilmez. Satın alma işlemleriniz sonrasında da kredi kartı bilgileriniz kesinlikle tarafımızca saklanmamaktadır.
 

karaca.com.tr irtibat bilgilerini nereden öğrenebilirim?
Ana sayfa üzerinden “Müşteri Hizmetleri” alt başlığından “Bize Ulaşın”  butonunu tıklayarak irtibat bilgilerine ulaşabilirsiniz.